ORDKULORD

BUGGLA

        KNALLIS
 
                  SPUNK

                             SAFT


Det första har jag ingen aning vad det betyder. Nån HBL-korsordslösare, kan ni berätta det mej?? Låter ytterst roligt. Det andra är den lokala mataffären här i Västanfjärd. Vilket slagkraftigt namn haha. Namnpåhittaren lär ha en och annan skruv lös. Det tredje är bekant från Pippi, tjohoo och används av många. Jag har spunk på allt ju. ska troligen börja använda det. Det fjärde låter bara så saftigt, blandningen av s, f och t är hemligheten. Dessa är mina favvoord just nu kanske. Funderar på vilken effekt allt socker har på mej. Jag låter inte riktigt klok. Inget nytt, visserligen... Nu, lite påskägg till!

LN

Kommentarer
Postat av: Seger

påxägg

2009-04-11 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0