duktig flicka

idag har jag sökt efter jobb.

kom på att jag måste göra något efter att haft on/off relation med facebook i ca 5 h idag. inte normalt. jag har mycket tid, ändå går det inte att plugga. detta skulle jag ändå kalla normalt.

men nånting måste göras. är det så att man måste gå in i alla butiker och be på sina bara knän om ett jobb? det känns så förnedrande (det där med att gå in i butiken och fråga...). för ett butiksjobb är vad jag söker. tror jag.

nu har jag surfat omkring lite och har fått nog av vapaat työpaikat och avoimet hakemukset. usch säger jag. men jag tänkte faktiskt ta mej i kragen och gå runt lite i närköpcentrat litet i övermorgon. eller sen bara ringa...

men börjat har jag.

LN

Kommentarer
Postat av: sEGER

duktigt verkligen. jag ska göra de där på sportlovet.

2009-02-03 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0