Läslov

Det här är svårt. När alla andra har sportlov så borde man läsa. Min skrivbordsstol knarrar. Jag dör när jag ser skolböcker. Plötsligt får man lust att städa. Och klippa i saker. Och att baka något, laga mat? Seriöst , jag surfar på tasteline.se. Jag vill sy kläder. Nu börjar mamma bli orolig. Sen blir man också lite småstressad själv. När man första gången på morgonen kollar sin facebook och folk har som status att dom skall bege sej till bibban. Jag antar dom ska läsa där.

Idag ska jag baka något sött.

Seger

Kommentarer
Postat av: LN

du har faktiskt tråkit! som tur gör vi nå annat snart :)))))

2009-02-16 @ 13:00:42
Postat av: Anonym

de e dödstråkigt att försöka läsa. ändå har jag bara läast 2 kapitel idag::DD som tur ja!

2009-02-16 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0