på andra sidan viken




välkommen till tallinn; iskallt, isgrått.






jag drack ett stop öl, urrk, pga. missförstånd med servitrisen. dagens goda gärning tror jag.



sebbe lärde sej jonglera på sommaren, snabb inlärningsförmåga. det handlar om koordination enligt honom. jag får alltså glömma det.

allt låter kanske tråkigare än vad det egentligen var. en mycket bra dag, men samtidigt extremt konstig. jag vet inte om jag var mej själv. jag var bara konstig. emma hade samma känsla. kanske det bara är underligt med tallinn en grå tisdag. allt var så tyst där. helsingfors var mycket finare. nu kom jag också på varför man åker till stockholm istället för tallinn. haha men en söt sak dock, en svart misse i spritbutiken! den bodde nog där, men verkade leva riktigt fint.

LN

Kommentarer
Postat av: seger

jag älskar första bilden!

såg ju riktigt mycigt ut:)

2009-02-25 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0