skönt



en av mina absoluta favoritbilder just nu. och jag ursäktar. sparade den för länge sedan och har inget minne varifrån. värsta plagiat-ellen. färgerna och ljuset är precis som det ska. men det är nog regnet som gör det.

jag ska börja använda ord som skönt o fint, för precis allt. så som svenskarna gör. faaen va skööönt asså. ladda komplimanger runtomkring hela dagarna långa. genast då jag tycker nåt är fint, nån är fin osv så ska jag säga det högt. för det gör vi finnar inte. vi håller tyst. och ja, nu generaliserar jag men i varje fall. det är ledsamt och sorgligt.

bilden är skön och det är också veckan som ligger framför oss, maria. typ HC. HCHCHC !

sköna hälsningar från LN

PS. är det möjligt att använda det ordet för mycket?

Kommentarer
Postat av: Seger

härlig bild! det börjar låta som att livet ler igen. fast kanske den upp piggande fredagen inte var så upp piggande:D nu är jag ändå ännu gladare för att jag int e lärare.:D och jag väntar på nästa vecka så mycket.

2009-02-08 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0