Förhoppningar och regnbågar



Min självdisciplin är helt totalt borta idag. 
Nej nu.
Det var väl alldeles för krävande att vara i skolan från åtta till tre. Men så hade jag ju gymnasiets sista vanliga prov idag. När jag kom hem fick jag en present.

Imorgon ska alla Mitt livs ABC bilder vara klara. Och 28 bilder har jag nog inte. Men jag är inte den enda.
Men det här är en grej man vill göra årdentligt. Tänkte försöka mej på några tilt-shift bilder. några idéer på ställen i stan var man kan ta bilder på utsiker från en högre höjd i Helsingfors?




Bilden är från http://thebrokenlanguage.tumblr.com/

och tilt-shift hittar man här http://www.flickr.com/photos/sommerferientag/1269131783/in/set-72157600030387095/

fungerar lite trögt det här med att länka. så det blev såhär.


Zege



Kommentarer
Postat av: LN

när ditt livs ABC är färdigt vill jag se det!

2009-01-22 @ 21:00:04
Postat av: Anonym

vad var presenten?

2009-01-23 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0