franskt



varför lyckas fransmännen alltid?

kommer troligen aldrig få ett svar på den frågan. nu vill jag åtminstone gå och se entre le murs, en film som handlar huvudsakligen om läraren som syns på bild och hur han inspirerar problemtonåringar. det är nåt särskilt med franska filmer, jag gillar dem alltid. nu är ju saken den att jag inte sett värst många i mitt liv men det har väl heller ingenting med saken att göra. det jag vill få fram är att de lyckas. de lyckas vara sådär charmiga och konstnärliga.

jag vill också.

LN

Kommentarer
Postat av: seger

hur var den?

2009-01-24 @ 09:10:41
Postat av: LN

nej nej har int sett den ännu. kommer du me?

2009-01-24 @ 15:37:58
Postat av: seger

gärna!

2009-01-24 @ 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0