Problemhår

Igår var jag hos frissan. Visste faktiskt inte själv heller helt hur jag ville ha det. Kollade i spegeln på morgonen och tyckte att det var ganska bra som det var. Kanskel ändå litet slitet och tungt, så jag bestämde mej för att gå och lätta på det lite. Det har ju vari långt rätt länge.

Nåja och så blev det ju inte riktigt som jag ville. Över hälften av längden är borta, hon bara saxade på liksom. Får nu lov att vänta lite att det växer lite så får jag klippa av den hääärrrliga takatukka min kära frissa gav mej.

Lättare blev det i allafall.



Funderar om jag borde saxa av lite så blev det mera som det här..?


Seger

Kommentarer
Postat av: LN

åå dedär e de finaste!

su ska ha sånt hår som de e på andra bilden!

älskar

2009-01-06 @ 19:29:38
Postat av: Anonym

jo gärna.



man ser nog på dom här tidigare bilderna tt jag aldrig riktit har satsat på det här med hår:D

2009-01-06 @ 19:37:00
Postat av: LN

de e perfekt ändå. naturligt kallas det.

samma kan man inte säga om mitt haha!

2009-01-06 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0