Sista lovdagen



Så nu börjar det vara slut på jullovet. Det har varit ett skönt ett.
Jag som är helt otrolig på att göra listor skrev ju upp en massa vad jag skulle göra under lovet, men en massa blev kvar där, på listan. 

Saker som jag ville göra på lovet, men som förblev ogjorda:

Sticka en väst
Sticka halsduk
Sy något fint
Rita mycket
Göra loppisrunda
Jumppa en massa
Läsa
Se många filmer
Ta reda på vart man ska ta vägen i sommar
Planera diplomarbete

Men det där ska man väl hinna göra sen nångång.
Nu ska jag gå och sitta dom där fyra sista veckorna av min skoltid, låter ju ganska bra, fyra veckor.

Seger

Kommentarer
Postat av: LN

mmm smaskiga godisar!

ja hade en likadan lista. o typ inget gjort.

varför e man såndärm?

2009-01-06 @ 19:40:08
Postat av: Anonym

det e naturligt. bara attacceptera.

men man har faktiskt gjort en massa bra också.

som att sova, ehh..:)

2009-01-06 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0