vad gick fel?



då jag kom hem idag såg jag att mamma, simon och karin alla var samlade i mammas och pappas sovrum. inte normalt.
de gick igenom gamla teckningar, och då menar jag faktiskt gamla. detta verk heter "simon fastbunden" och är målat av mej. året var 1993, dvs. jag var 3 år.
ett likadant skratt från alla har jag inte hört på evigheter!
funderar på varför jag aldrig blev konstnär? vi har en MASSA teckningar ritade av mej. annika berättade också att hon har en otrolig mängd teckningar ritade av mej. när vi var små sågs vi varje dag och vareviga dag hämtade jag en teckning åt henne. stackars människa, inte undra på att hon inte älskar konst längre...

LN

Kommentarer
Postat av: seger

HAHAHA :D:D SIMON E SÖT SOM FASTBUNDEN :D:D han har ju dessutom så fina färger i munnen

2009-01-29 @ 19:28:33
Postat av: LN

han har typ aldrig varit vackrare??

2009-01-29 @ 20:18:45
Postat av: Ace

<3

2010-02-08 @ 17:40:23
URL: http://pimples.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0