Erin




Det var nån som sade att jag liknade henne. För ungefär fyra år sen. Då var hon ingen supermodell. Syntes bara i någon enstaka reklam. Vi skrattade. Tror det beror på pricken, inget annat. Nu ser jag ett parperfekta ben. Men kolla skorna på sista bilden. Det var någon som skrattade då jag köpte ett par exakt likadana på loppis för några veckor sedan. Bara för att det stod ratsastuskengät på...... Ironiskt nog.



Bilder tagna från Fashion Flash som stulit dem från någon som stulit dem från någon. Fint med detta som kallas internet.

/LN


Kommentarer
Postat av: Seger

Liknar jättemycket där på sista bilden!

2009-07-30 @ 15:46:42
Postat av: LN

själv tycker jag inte alls. en prick gör så mycket. tydligen. men fina bilder i varje fall.

2009-07-31 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0