Insikt





Först skulle jag skriva ett inlägg om hur trött jag är på all dessa jeansshorts som syns på varenda en streetsyleblogg. Sedan slog det mej att det inte är shortsen jag är urled på. Jag är trött på att alla streetstylebloggar ser precis likadana ut. En trend som alla snappat på. Kanske har jag bara läst för många bloggar på sista tiden? 

Alla dessa bilder fanns alltså på StockholmStreetstyle första sida. Det innebär 3/6 jeansshorts. Hmm.

Detta slog mej alltså denna fredag kväll. Vilken insikt. Känner mej igen snäppet smartare. Tror jag. Tvivel. första flickans skor är väl ändå för fina. Dem vill jag ha! Glöm trender soma alla andra ändå har. In med egen stil istället. Men det är ju där det blir knepigt.

/LN

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla istockholm ser lika ut. det har vi ju ren konstaterat. Men snart ska vi väl åka dit, för vi fick idag fribiljetter på jobbet!

2009-06-12 @ 21:30:50
Postat av: Anonym

alla istockholm ser lika ut. det har vi ju ren konstaterat. Men snart ska vi väl åka dit, för idag vi fick fribiljetter på jobbet!

2009-06-12 @ 21:31:30
Postat av: LN

VAD SÄGER DU??

2009-06-12 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0