sötaste drömmen av alla



idag morgon då jag vaknade, var jag på oerhört bra humör. jag hade haft en av de bästa drömmarna på länge, nästan så att man inte ville vakna.

jag var på kalas hos någon från skolan med stort sött hus. alla möjliga vänner var på plats, vi hade roligt, men så skulle jag hem. vi gick och väntade på bussen med många andra. då bussen kom, rusade många in på samma gång, men endast två flickor och två pojkar fick rum i bussen. så vi blev kvar.

inte så farligt, vi gick tillbaka till kalaset. nu hade allt blivit större! då jag kom in såg jag bara raderna av bakelser i alla färger och former. allt var så sött så sött. där var massor med människor, alla lika glada.

sjag hann smaka på många sorter förrän jag vaknade, och var på jäkligt gott humör! det bästa av allt var att inget illamående uppkom efter allt ätande! en utopi?

LN

bilden är från flickr

Kommentarer
Postat av: Seger

va ljuvlig dröm. önskar det var sant.

2009-03-03 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0