Perfekt fredag



Ja en nästan perfekt fredag har det varit. Dagen började med att jag nästan försov mej. Hade 20 min på mej. Då ska man hinna med dusch, frukost, sminkning och tidningsläsning. Det var tvunget att prioritera, tidningen fick bli. Sedan bar det av.. Jag fxade körkortet! Ahh, vilken lättnad det var. Jag var nog gladare och nöjdare än majoriteten. Jag lovar.
Sedan följer antipestosallad, köp av studenmössa med Zege och jobb. Positivt överraskad över jobbet, en liten lättnad där med. Efter det åkte jag hem via butiken. Inhandlade några cider samt nyaste IMAGE. Bläddrade i den medan jag satt på balkongen och lyssnade på musik.
Glömde nästan bort filmen jag såg nyss. Being John Malkovich var riktigt bra. Se den säger jag bara. Men ja, nu, god natt! Hoppas det blir en lika bra dag imorgon också.

/LN

Kommentarer
Postat av: seger

ser helt perfekt ut, fredag till på köpet. grattis:D

2009-05-09 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0