Tonårsgrejs


Har ägnat denna vecka till lite tonårsgrejs.Har lyssnat på Vampire Weekend på repeat . Måste bara konstatera att jag gillar vareviga en låt på albumet! Det händer sällan, om ens någonsin. Boom, crash överraskande.

Dessutom såg jag Twilight. Och det om någonting är tonårigt (i en pinsam mening). Vampyrer där med. Om filmen inte skulle vara så extremt mycket riktad mot dessa unga tonåringar tror jag att jag hade gillat den mer. Det förstörde helt enkelt filmens anseende. Skulle ha kunnat bli en seriös, vacker film.

Hade i förväg hört massor om Herr Pattinson men bara himlat med ögnen åt alla som gnällt om hur bedårande snygg han är. Sedan fick jag själv erfara det och. Hjärtklappningar. Har blek hy någonsin sett så bra ut?

Först kände jag mej lite generad p.g.a. allt detta, men va fan. Insåg att jag ju faktiskt får vara tonåring i över ett helt år till punkt.

/LN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0