Update

På jobbet. Det är stilla. Har checkat in tre personer. T R Å K I G T. Nu fick jag dåligt att vara. Så borde det inte vara. Läste nångång nånstans om vad en man sagt; om en kvinna inte gillar sitt jobb är det ett stort minus. Vilket påstående. Man ska alltså älska det man gör. Då gör man en bättre bild av sej. Och det vill ju alla. 

Nu är det ju så att jag faktiskt är en fattig studerande som tar vad man får, och får vara nöjd med det. Egentligen trivs jag väldigt bra med det jobbet jag har. Enda minuset är just det då det blir stilla. Har inget att göra. Förutom att läsa igenom otaliga bloggar. Enda förbjudna är facebook. Eeeh, varför gnäller jag? Bortskämda lillla skitunge.

Har alltså checkat in tre pers. En pratsjuk kvinna kommer om och om igen till disken för att tala med mej. Hon måste vara en ensam själ, lite patetisk faktiskt. Om man ser på det hela från en positiv vinkel så får jag ju träna min tyska. Alltid bra. Sedan är här en engelsman som ser go' o fet ut. En typisk en. Gillar nog korv. Till sist har vi en 24-åring som läser bok och dansar smått till musiken hon lyssnar på. Allt medan hon sitter. Verkar trivas bra för sej själv.

Här var uppdateringar från Nordsjö hamn. Fördriver alltså tiden med att blogga haha. Om väldigt intressanta och viktiga saker. Förbättrar världen helt enkelt.

/LN


Kommentarer
Postat av: Seger

jag gillar att data och få lön för de!

2009-05-27 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0