Festligt

För länge sen var jag på prinsesskalas.

 

Seger


Kommentarer
Postat av: Ann

Härlig!

2009-10-30 @ 06:50:39
Postat av: alexandra

jaa, sånt sprang vi ju på hela tiden då!



diggar din/er blogg, ni har så fina bilder.

blir så roligt när ni kmr på besök i februari! du kommer todally att älska stället, har hittat fullt med underbara vintage shoppar, och andra helt fantastiska butiker! väntaaar <3 hörs

2009-10-30 @ 09:25:09
URL: http://alexandrasofieemilia.blogg.se/
Postat av: LN

fjärde från vänster?

2009-10-30 @ 09:34:58
Postat av: Seger

Åhhh jag väntar väntar väntar på resan! du ska visa allt fint där. Jag vet bara att 5 dagar kommer inte att räcka nånstans. Ska börja studera lite franska före så kan jag lite mer än sist jag var där. Kommer ihåg hur du talade om frankrike ren på dagis. de är så himla rätt för dej!



jo ellen 4e från vänster är maria:)

2009-10-30 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0