Yrket




Snickare
om jag kunde såga

Arkitekt
om jag varit bättre på matematik

Arkeolog
om jag inte tänkte för mycket på det där med att också få jobb

Trädgårdsmästare om jag inte dödade varenda en levande växt i min omgivning

Sommelier om jag hade en noggrannare näsa och inte drack vad som helst som kom framför mej




Istället blir jag statsvetare och kan jobba med vad som helst! (Hehe) Och ska skriva en smart text här nu inom en vecka. Smarta tankar kom kom nu om ni någon gång ämnar komma..

Kommentarer
Postat av: Ace

Gallerist because you were made for it.



Och arkeologer får nog jobb också :) ibland.



2010-04-08 @ 17:07:56
URL: http://pimples.ratata.fi
Postat av: ellen

ja vet. ja ba överdriver hela tiden :(

gallerist and i was made for hanken????? hmm

2010-04-09 @ 09:52:20
Postat av: Ace

överdriva är en dygd. jag gör det ju aldrig någonsin.



från hanken till banken. från SF vart som helst.

2010-04-09 @ 19:03:55
URL: http://pimples.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0