Fyndigt år.

År 2009 fick jag en bättre kamera, blev glad när skolan slutade, smakade på många te-sorter och hade en svart period. Jag gjorde många loppisrundor, blev en lite mer självisk och lite snällare person. Jag slutade använda byxor och att hata saker.
Här är några loppisfynd från 2009.


1. Ferragamo skor som var så fina och passar perfekt men som jag aldrig har på foten.
2. På hösten använde jag rosett på fest. Ibland också dystra skoldagar.
3. Randig period. Det var på Ruuturouva jag köpte den svartvita. Hon tanten i butiken menade att när man en gång faller för ränder så är man fast för resten av livet. Jag tror det stämmer litegrann.
4. En brosch.
Seger

Kommentarer
Postat av: ellen

jag borde också lära mej att sluta hata saker. men mmm dina loppisfynd!

2010-01-03 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0