speciell kväll av många mänskor snäll!


Igår fyllde jag 20. Efter gymmet och jobbet var jag på väg till Maria för att fira i sommarnatten (bara några få trodde jag). Där babblar jag på tills en drös vänner hoppar fram GRATTIS. Jag såg ut som överraskade jenkkin på tv. Gapade. Fnissade. Vi chillade och njöt med vattenpipa och tårta. Som om det inte vore nog. En present kommer fram. En present som innehåller den där väskan! Ja just den! Kommer att vara stiligast i stan. TACK! I'm just like a laughing buddha right now:----)))

Ellen

Kommentarer
Postat av: zege

fortsätt med att vara en laughing buddha:)

2010-07-17 @ 21:53:29
Postat av: den gemytlige bögen ur buren

hasch e näringrikt för små barn sa Gandhi...

vackert så din tjocka fula apa

2010-07-19 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0