Igår....................

var jag omtumlad, fick en överdos av sol (solsting, stjärnsting?) och underdosering av näring. Bar på kamerastativ och reflekterade ljuset så att alla hamnade kisa. Ändå var det ganska så bra. Pargas visade sitt bästa och det gjorde Jonatan Johansson med. Jag insåg hur dumt jag tänkt. Hur jävla negativ hela Finlands befolkning är. Hoppas på att allt kommer fram i nästa Sportmagasinet. Dessutom. Åtta timmar spenderade vi med den intervjuade. Bilresan är inte medräknad. Filmmaterial blev lite på en timme. I slutskedet blir det ett inslag på 11 minuter. Tänk på det, hur mycket arbete och tanke som ligger bakom. Då har man filat på materialet i många många timmar i förväg. Ajjajaj, den som orkade läsa det här kan ju testa på att kolla på själva programet också som kommer ut på tisdag.
/LN

Kommentarer
Postat av: Ace

Working it, working girl! Håller ögonen uppe på tisdag! ;)

2010-06-04 @ 13:19:32
URL: http://pimples.ratata.fi
Postat av: Anna-Marie

Nu blev jag intresserad! Vad har du filmat? :)

2010-06-11 @ 18:57:22
URL: http://annamariesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0