Randfesten

Huuuh. Galet roligt veckoslut. Randiga festen var bättre än väntat. En rolig blandning av mina favoritmänskor är väl orsaken. Vi var 8 som sov i min lägenhet (inga problem) och jag måste bara säga att dagen efter var inte så illa den heller. Sista gästerna for med tåget till Dragsvik för 20 minuter sen. Vi gick igenom gamla bilder och skratta utan orsak. Glömde jag att säga att dom dessutom städade min lägenhet? Ska gå och framkalla bilderna jag tog med engångskameran imorgon, blir roligt att se resultatet :---) Annars har Sniku och Ann lite bilder såg jag. Ganska så fina också. Kanske Zege sätter upp några här. Men ja, det var glada miner och lite randigt!
Ellen

PS. Tack till alla förstående grannar !

Kommentarer
Postat av: Anna-Marie

Tack Ellen, du ordna fin fest! ;D o att kalla det elle gala va nog en bra idé av Anna, hihii :)

2010-03-14 @ 20:10:49
URL: http://annamariesblogg.blogspot.com/
Postat av: Ann

Joo tack till dig som ordnade så fint! mera sånt! :D

2010-03-15 @ 08:11:10
URL: http://splonra.blogg.se/
Postat av: maria

ja har nog några bilder på väg.

2010-03-15 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0