teve

Dagen efter randiga festen frågar jag mina gäster vad de vill göra. Matts påpekar att han gärna skulle se på tv och dricka kaffe. Finn två fel. Jag har varken tv eller kaffekokare. Vi löste problemet med att gå på kebab, vi var ju ändå i Åbo. Det där med teve överhuvudtaget verkar vara ett problem för det andra könet. Jag funderade ett tag på att helt och hållet skippa det. Min bror blev orolig och befarade att jag skulle förändras till hippie. Det är det universitet gör dej. Måste väl skaffa en snarast. /LN

Kommentarer
Postat av: Ann

hehe, jag har inte saknat tv en enda gång!

2010-03-19 @ 17:00:55
URL: http://splonra.blogg.se/
Postat av: maria

när jag känner mej jätteensam hemma så sätter jag på teven så får den tala där för sej själv.

2010-03-20 @ 06:02:26
Postat av: maria

dessutom e de hemskt jobbigt att se på film från en dator.

2010-03-20 @ 06:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0